V.Ļubkina - projekta vadītāja, L.Danilāne - projekta administratore, I.Žogla, S.Ušča, G.Marzano, A.Abuže, doktorantsM.Spridzāns
Projekta partneri
Ternopil National Economicuniversity, Ukraine
Projekta mērķis
Pamatojoties uz universitāšu docētāju un studentu digitālās gatavības analīzi un dzimumu nevienlīdzības kultūras un psiholoģiskiem faktoriem tehnoloģiskajā jomā, izstrādāt/ieviest kopīgu tiešsaistes docētāju/skolotāju profesionālās pilnveides programmu, cilvēkresursu dzimumu līdztiesības disproporcijas mazināšanai reģionos.
Projekta aktivitātes
Projekta ietvaros notiek semināri un video konferences.
Projekta rezultāti
Docētāju un studentu digitālo kompetenču novērtēšana, nosakot kompetences trūkumus digitālās gatavības ziņā. Ieteikumi docētāju un studentu mācību programmu un kursu uzlabošanai digitālo prasmju attīstīšanai.
Dzimumu līdztiesības līdzsvarošanas sekmēšana; sieviešu digitālo iespēju palielināšana universitāšu profesionāļiem un studentiem saistībā ar potenciālo pašrealizāciju digitālo tehnoloģiju jomā.
Pētniecības, izglītības un pašvaldības uzmanības pievēršana jautājumiem par IT gatavību, dzimumu līdztiesību, reģionu cilvēkkapitāla kvalitāti un struktūru pārejas perioda laikā
Sagatavota starptautiska, apgūšanai angļu valodā tiešsaistes profesionālās pilnveides programma "Mācīšanās pēcindustriālās ekonomikas attīstībai", kuras pamatā ir Kopienas Prakses modelis, ar nolūku turpmākai ieviešanai Ukrainas un Latvijas pedagoģiskajā darbībā.
Lai nodrošinātu pilnvērtīgu šīs vietnes lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo tīmekļa vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Lasīt vairāk