Arhīvs: Digital social innovation: new educational competences for inclusion/ Digitālās sociālā inovācijas: jaunas izglītības kompetences iekļaušanai. Projekta numurs: 20.18-1-IT02-KA204-048479
Projekta darbības laiks: 12.11.2018 - 11.11.2020 | Finansējums, EUR: 91200
V. Ļubkina – projekta vadītājs, S. Stafecka – projektu tehniskā sekretāre; brīvprātīgie- pētnieki: I.Prudņikova; A.Kaupužs, Ē Kalvāns
Projekta partneri
Ecoistituto del Friuli Venezia Giulia, Italy
Interdisciplinary Network of Speciala and Intercultural Education INCLUDE, Greece
Internacionalni univerzitet Travnik u Travniku, Bosnia and Herzegovina
WYZSZA SZKOLA PEDAGOGICZNA IM. JANUSZA KORCZAKA W WARSZAWIE, Poland
MANCOMUNIDAD DE LA RIBERA ALTA, Spain
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, Latvia
Fakultet zdravstvenih studija Sveucilista u Rijeci, Croatia
Projekta mērķi
Projekta galvenais mērķis ir definēt Eiropas līmeņa digitālo sociālo inovāciju kompetenču pamatportfeli, kas īpaši izstrādāts studentiem sociālo pedagogu studiju programmās, nodarbinātajiem / bezdarbniekiem, sociālajiem pedagogiem un sociālajiem brīvprātīgajiem.
Projekta aktivitātes
-
Projekta rezultāti
definēt kompetences, kas ir būtiskas, lai īstenotu uz IKT balstītas sociālās integrācijas iniciatīvas/pakalpojumus (sociālā iekļaušana);
motivēt/iesaistīt sociālos pedagogus un sociālos brīvprātīgos sociālās inovācijas idejās/iniciatīvās (sociālā sadarbība);
atbalstīt sociālos pedagogus un sociālos brīvprātīgos, apgūstot un attīstot pamatprasmes digitālajā sociālajā inovācijā, lai veicinātu viņu sociālo un izglītības personīgo attīstību, kā arī uzlabot viņu nodarbinātības iespējas (sociālie jauninājumi).
Lai nodrošinātu pilnvērtīgu šīs vietnes lietošanas pieredzi, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo tīmekļa vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Lasīt vairāk