Daugavpils izglītības iestāžu vadībai un skolotājiem tika sniegta informācija:
Savukārt Daugavpils 11. pamatskolas direktore Ina Meldere iepazīstināja ar savu atbalsta sistēmas darbības pieredzi skolā, īstenojot iekļaujošu izglītības procesu pamatskolā, iepazīstināja ar speciālistu darba organizāciju. Ekspertiem bija iespēja vērot vairākas mācību stundas klasēs, kas atšķiras sekmju, uzvedības, attīstības ziņā, ar skolēnu sastāvu, uzdot jautājumus skolotājiem un administrācijas pārstāvjiem.
Daugavpils Stropu pamatskolas - attīstības centra pirmsskolas izglītības vadītāja V.Larionova un pirmsskolas izglītības iestādes metodiķe Z.Novicka stāstīja par atbalsta speciālistu darbu savā pirmsskolas izglītības iestādē, nodrošinot iekļaujošu un individualizētu izglītības procesu. Eksperti varēja vērot nodarbības ar bērniem, paši izmēģināt piedāvātās IT tehnoloģijas.
Turpinājumā Daugavpils Universitātē notika darbs pie jaunizstrādājamās studiju programmas “Speciālā izglītība” izstrādes: vienošanās par programmas mērķiem, uzdevumiem, rezultātiem, izstrādājamās programmas moduļu saturu, uzņemšanas nosacījumiem, moduļu kursiem un to saturu; prakšu uzdevumiem. Īpaši uzmanība tika pievērsta programmas modulim “Dzirdes traucējumi”, kura izstrādes kuratore profesore D.Bethere piedāvāja precizētu moduļa redzējumu.